Minggu, 08 November 2015

Satu kajian semula Carpal Tunnel Rahsia Unleashed oleh Geoffrey Hunt

Satu kajian semula Carpal Tunnel Rahsia Unleashed oleh Geoffrey Hunt

Rawatan rumah perubatan merawat sindrom carpal tunnel gejala cara yang lebih baik daripada beberapa lain tunnel sindrom carpal modul rawatan dalam perubatan arus perdana tidak.

Perubatan bercakap, keadaan yang terbaik boleh ditakrifkan sebagai idiopathic neuropati median di terowong carpal, yang merupakan terowong anatomi terletak di bahagian akar pergelangan tangan. Ini bermakna bahawa patofisiologi tepat dalam fungsi dinamik tidak akan sekurang-kurangnya pada masa ini boleh diambil perhatian sepenuhnya walaupun hipotesis mesti ada beberapa bentuk mampatan kepada lokasi saraf median yang kemudiannya mungkin akan mendapat dilanjutkan melalui terowong carpal .

Ibu jari, telunjuk, panjang dan separuh jejarian jari cincin kebas ke bawah. Kebas pergi lebih menonjol pada masa tidur kerana mangsa cenderung untuk mengekalkan pergelangan tangan tisu otot secara sukarela ketat dia berbaring untuk berehat. Individu perlu bergantung kepada sukan anduh pergelangan tangan untuk kelegaan jangka pendek. Jika keadaan telah pergi kronik, bahaya kecederaan saraf yang kekal dengan kebas tetap mendapat yang berkaitan dengannya.

Yang mati rasa pada masa-masa pergi begitu kuat bahawa ia cenderung untuk merasakan seperti sakit dalam jari. Apabila ia berlaku begitu, suntikan kortikosteroid diberikan untuk menenangkan sementara lagi.

Pembedahan untuk memotong ligamen carpal melintang sentiasa alternatif terakhir untuk menghapuskan sakit dalam kes yang paling melampau.

Walaupun punca keadaan ini hanya belum saintifiknya, ia bagaimanapun juga secara umumnya percaya bahawa kerosakan tekanan berulang-ulang yang disebabkan oleh gerakan berulang seperti jangka masa yang berpanjangan operasi papan kekunci komputer dilaksanakan recurrently melalui hari, bulan dan tahun-tahun mempunyai kecenderungan untuk menyebabkan masalah.

Berikut adalah Geoffrey Hunt, Jurulatih Kesihatan Peribadi merangkap Pakar Rehab Latihan berlesen yang sendiri telah menjadi mangsa yang teruk kepada keadaan yang dia telah menguncup pada tahun 2002 selepas beliau bekerja sebagai pengaturcara perisian untuk tiga tahun penuh di hadapannya. Beliau terus bergelut selama 7 tahun lama semasa dia cuba setiap rawatan tunggal diperolehi untuk mengurangkan rasa sakit melumpuhkan dan kebas di jari bahawa dia tidak dapat tidak diperlukan untuk menaip dengan dengan paksaan untuk mendapatkan kehidupan beliau, lebih awal daripada dia direka carpal tunnel syndrome ubat sendiri program yang terdiri daripada rawatan rumah perubatan untuk dirinya sendiri yang pada akhirnya dihuraikan secara tetap keluar dari keadaan yang amat buruk jika tidak beliau.

Sekarang dia mampu program yang sama bernama Carpal Tunnel Rahsia Unleashed yang terdiri daripada 8 carpal tunnel teknik rawatan sindrom menggunakan rawatan rumah perubatan yang mengambil masa 5 minit untuk dilakukan dengan setiap hari dan mula memaparkan keputusan lebih rendah daripada 72 jam. Sebahagian daripada pesakit beliau telah pun dilaporkan mendapat bantuan dalam tempoh 24 jam dalam beberapa kes dengan tanda-tanda mereka benar-benar hilang dalam masa kurang daripada 30 hari jumlah!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar