Minggu, 08 November 2015

Marijuana Fakta - Sepuluh Kebenaran Mengejutkan Mengenai Marijuana Perubatan

Marijuana Fakta - Sepuluh Kebenaran Mengejutkan Mengenai Marijuana Perubatan

Profesional 1. Healthcare adalah memihak kepada ganja perubatan.

Dalam kaji selidik Medscape, komuniti dalam talian untuk doktor dan jururawat, didapati bahawa tiga daripada empat doktor dan sembilan daripada 10 jururawat memihak alasan diskriminasi ganja untuk kegunaan perubatan.

2. Sebahagian besar daripada preskripsi ganja perubatan adalah untuk keadaan yang mengancam nyawa.

Ramai orang berfikir pergerakan ganja perubatan adalah alasan untuk stoners untuk mendapatkan rumpai undang-undang, tetapi menurut Los Angeles Ganja Pusat Sumber, 90% daripada preskripsi MMJ adalah untuk AIDS atau kanser.

3. Marijuana mempunyai kesan neurochemical pada kesakitan.

A Institut Mental Kajian Kesihatan telah menunjukkan bahawa bukan hanya "merehatkan" pesakit sakit atau "memabukkan" mereka, bahan-bahan psikoaktif dalam ganja menyekat penghantaran isyarat kesakitan di dalam otak.

4. Pot boleh digunakan secara perubatan untuk merawat gangguan kesihatan mental.

Ramai orang berfikir rumpai sebagai ubat untuk glaukoma dan kesakitan, tetapi ia juga diluluskan dalam pelbagai bidang kuasa untuk merawat gangguan mental pelbagai seperti ini Tourette, kemurungan, gangguan kebimbangan, dan juga anoreksia dan bulimia.

5. ganja perubatan boleh disimpan tanpa kehilangan potensi untuk sehingga 60 bulan.

National Institute on Drug Abuse dilakukan kajian yang membuktikan bahawa periuk perubatan gred boleh disimpan pada suhu sehingga 60 bulan pembekuan tanpa kehilangan potensi.

6. periuk Perubatan boleh mengurangkan bilangan kematian ubat yang berkaitan dengan 1000 atau lebih setiap tahun.

FDA baru-baru ini mengeluarkan satu laporan yang menunjukkan bahawa 17 ubat yang digunakan untuk gejala yang terdiri daripada loya sakit (yang boleh digantikan dengan perubatan MJ) bertanggungjawab 10,000 kematian antara tahun 1997 dan 2005, pada kadar kira-kira 1,000 tahun.

7. Universiti Mississippi telah berkembang ganja perubatan selama lebih empat puluh tahun.

Kerajaan AS mempunyai kontrak lama dengan Ole Miss berkembang pelbagai produk ganja untuk penyelidikan perubatan. Setiap tahun sejak tahun 1968, penyelidik di Ole Miss telah berkembang antara 1.5 dan 6.5 ekar MJ perubatan.

8. Undang-undang ganja perubatan nampaknya untuk mengurangkan penggunaan ganja haram di kalangan remaja.

The Penyalahgunaan Bahan dan Perkhidmatan Kesihatan Mental Pentadbiran telah mendapati bahawa dalam lapan daripada sepuluh negeri yang mempunyai undang-undang periuk perubatan undang-undang, penggunaan menyalahi undang-undang di kalangan remaja telah menurun purata 3 peratus.

9. rumput Merokok boleh mengurangkan peluang anda untuk kanser paru-paru yang berkontrak.

Walaupun tuntutan yang berlawanan, satu kajian yang mendalam di UCLA mendapati tiada kaitan antara periuk merokok dan kontrak kanser paru-paru, dengan mendakwa sebaliknya bahawa ganja "mungkin mempunyai beberapa kesan perlindungan."

10. Ganja boleh meningkatkan sistem imun.

Adakah apa-apa rumpai tidak boleh melakukannya? Dr. Donald Abrams dijumpai di dalam kajian yang diterbitkan dalam Annals Perubatan Dalaman pesakit ganja perubatan telah "fungsi imun yang lebih baik" berbanding dengan pesakit yang menerima plasebo.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar