Minggu, 08 November 2015

Bunga pati untuk Journey Penyembuhan kami

Bunga pati untuk Journey Penyembuhan kami

Sejak awal bunga kemanusiaan telah memberikan sebab untuk tertanya-tanya. Steve Johnson, pencipta Essence Projek Bunga Alaskan, memanggil mereka "..... pencapaian pertabalan alam tumbuhan, ungkapan ilahi kreativiti dinyatakan melalui aroma syurga dan paparan yang menakjubkan warna." Sifat ketuhanan juga hadir pada tahap getaran yang halus, di mana setiap bunga membawa corak hidup mengesahkan yang unik tenaga yang kita menyerap apabila kita berada berhampiran mereka, dan boleh digunakan untuk penyembuhan.

Bunga pati adalah hasil daripada memindahkan corak yang positif tenaga ke dalam medium cecair. Ini dapat dicapai dengan meletakkan bunga yang sihat, di puncak kesempurnaan mereka ke dalam mangkuk kristal air tulen yang dibiarkan potentise di bawah matahari. Penyerapan terhasil dipelihara (biasanya dalam alkohol atau air garam) dan kini membawa getaran penyembuhan dari bunga. Apabila kita mengambil intipati bunga, sama seperti ketika kita pegang bunga, getaran tertentu yang kembang memberitahu sistem tenaga kita sendiri. Ia adalah melalui pertukaran maklumat ini getaran penyembuhan yang boleh berlaku. Bunga individu dan pati mereka mempunyai ciri-ciri yang, apabila kami jodohkan mereka dengan keadaan mental dan emosi kita sendiri, boleh mempunyai kesan penyembuhan yang mendalam.

Baru-baru ini, pembuat Essence telah menggunakan tenaga permata dan mineral, haiwan dan penyembuhan persekitaran untuk mewujudkan Pati. Sama seperti dengan bunga, perkara-perkara ini mempunyai corak tenaga yang unik yang boleh menyumbang kepada penyembuhan sistem tenaga kita sendiri.

Pati adalah unik dalam bahawa mereka adalah sumber tenaga penyembuhan pintar yang boleh didapati untuk kedua-dua mendidik dan memberi kuasa kepada orang yang mengambil mereka. Mereka boleh dengan mudah dimasukkan ke dalam mana-mana program penjagaan kesihatan, dan tidak mengganggu, dan tidak juga yang mereka terjejas oleh, lain-lain bentuk rawatan seperti ubat-ubatan homeopati atau dadah preskripsi. Mereka boleh digunakan dengan selamat oleh rakyat semua peringkat umur, dan juga boleh menjadi hadiah penyembuhan kepada ahli-ahli haiwan dan tumbuhan kerajaan.

Pekebun tahu dari pengalaman bagaimana penyembuhan rasanya hanya berada di dalam taman yang penuh dengan bunga, tetapi kami juga memberi bunga kepada orang pulih dari penyakit. Pernahkah anda terfikir mengapa kita berasa terhibur dengan bunga apabila kita bersedih? Atau bagaimana yang hampir dengan bunga yang boleh mempunyai apa-apa kesan yang positif kepada kesejahteraan anda.

Sementara kita melibatkan diri dalam turun naik dunia hari ini, kadang-kadang kita dapat melihat diri kita berjuang. Tegasan kita membawa sering boleh menjadi faktor yang menyumbang kepada gejala fizikal dan tekanan mental atau emosi. Orang sering mendapati bahawa, sebagai Dr Bach dikenal pasti, kerana mereka menangani corak asas mereka emosi, gejala fizikal juga jelas sehingga.

Walaupun kita mungkin mengenali corak tindak balas kita perlu keadaan sukar kerana tidak suka membantu, dan juga memahami sebab-sebab mereka pada masa lalu kita, ia adalah perkara lain sama sekali untuk menyelesaikan mereka dan melepaskan mereka tingkah laku berakar umbi.

Pati bertindak sebagai pemangkin kepada perubahan dan transformasi. Mereka membantu dalam penjelasan blok (kepercayaan negatif diadakan dalam minda bawah sedar) yang menghalang individu mendapatkan berhubung dengan diri sebenar atau yang lebih tinggi mereka. Ini membolehkan nilai-nilai positif diri yang lebih tinggi - bahagian intuitif anda yang tahu tujuan hidup anda - untuk menegaskan dirinya. Apabila ini berlaku kepercayaan negatif dan pemikiran adalah dibubarkan dan keseimbangan dipulihkan. A perjalanan Pati sering semua itu diperlukan untuk membantu melepaskan tenaga negatif pola asas dan bergerak ke hadapan dengan keberanian, keyakinan dan semangat baru.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar