Minggu, 08 November 2015

Jangan Panggil Doktor! Saya faham!

Jangan Panggil Doktor! Saya faham!

Di mana ubat semula jadi adalah menggunakan persekitaran untuk mencari penawar, penyembuh rumah adalah semata-mata percubaan untuk menyembuhkan penyakit dengan menggunakan apa sahaja doktor yang melantik diri sendiri yang rumah itu percaya akan berfungsi. Rawatan rumah telah wujud lebih lama daripada doktor, tetapi doktor wujud kerana mereka benar-benar mempunyai yang sukar untuk menyangkal bukti saintifik yang penawar mereka bekerja.

Anda boleh membeli ubat semula jadi di kedai-kedai kerana mereka bekerja dan mereka telah diuji untuk bekerja. Mungkin terdapat ubat rumah di rumah anda yang boleh anda gunakan kerana mereka telah diuji, tetapi semua kategori ini memerlukan adalah perjalanan ke doktor di rumah anda yang pada dasarnya hanya seseorang yang tahu di mana perkara-perkara yang dan yang mempunyai idea kasar berapa perkara yang boleh bekerja.

Walau bagaimanapun, dengan peningkatan globalisasi, matriarchs dan kaum bapa bukan satu-satunya yang boleh berkongsi ciptaan mereka. Beberapa contoh besar ubat-ubat yang dibuat sepenuhnya daripada sumber asli mentah atau orang-orang yang boleh didapati di dalam almari anda. Bukannya secara membuta tuli mempercayai penjaga anda, laman web seperti yang dinyatakan di atas boleh membantu anda dalam pencarian anda sendiri untuk penawar yang mudah.

Rawatan rumah tidak cukup sebagai saintifik ... baik ... sains, tetapi itu tidak mengurangkan nilai mereka. Mereka sebenarnya boleh menjadi sangat berfaedah. Jika anda mampu untuk menyembuhkan sakit gigi dengan berkumur air garam anda menyimpan sakit kepala yang mungkin disebabkan pada beban kewangan berjumpa doktor. Doktor perlu dikhaskan untuk penyakit seperti AIDS dan barah yang tidak boleh diubati secara kreatif dari dapur anda. Bukan sahaja mereka mahal, tetapi mereka tidak adalah seperti biasa sebagai penyakit mereka mengubati. Anda bukan sahaja akan memudahkan diri anda dengan melabur dalam rawatan rumah, tetapi anda akan membolehkan doktor untuk menumpukan masa dan usaha mereka kepada orang-orang yang benar-benar memerlukan penawar melalui bahan kompleks mereka tidak memahami sepenuhnya untuk memerangi seperti kompleks saingan . Penyakit lebih mudah juga lebih kerap, melainkan anda suka makanan hospital dan mahu tinggal di sana, mencari jalan bagaimana untuk membantu diri anda akan mengurangkan kebergantungan anda pada penjagaan mahal dan bukan organik.

Terdapat beberapa jenis yang tidak berkesudahan rawatan rumah, dari wasap yang boleh dihidu kepada bahan-bahan yang boleh dimakan dengan minyak anda menggosok pada kulit anda dengan teknik-teknik untuk mengubati masalah. Mereka adalah peribadi tetapi meningkatkan manual kolektif untuk do-it-yourself pendoktoran yang boleh menjadi langkah pertama yang penting dalam mencegah penyakit serta mencegah satu perjalanan yang tidak perlu ke doktor.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar